آ
-
آموزش
شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش شهرستان نجفآباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
-
آموزش ابتدایی
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانشآموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
-
آموزش عربی
بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
-
آموزش علوم
تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
-
آموزش نیکوکاری
واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
-
آموزش و پرورش
بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
ا
-
ابزار مالی
ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسهای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
-
ابعاد اجتماعی و سیاسی
تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتابهای درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
-
احساس تعلق به مدرسه
رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانشآموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
-
اختلالات دیکته نویسی
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانشآموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
-
ارزشیابی
تصویر برنامه درسی از منظر نوعملگرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
-
ارزشیابی
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیتهای روزانه برای مراقبتهای شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
-
ارزشیابی برنامه درسی
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
-
استنبرگ
طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
-
اصلاح الگوی مصرف
بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
-
اعتباریابی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
-
اقتصاد مقاومتی
بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
-
اکرز(ECERS)
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیتهای روزانه برای مراقبتهای شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
-
الگوهای سواد انتقادی
طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
-
انتخاب رشته
بررسی جایگاه رشتههای فنی و حرفهای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
-
اهداف مصوب
تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتابهای درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
ب
-
برساختهای ذهنی مدیران
برساختهای ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
-
برنامه درسی
واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
-
برنامه درسی
برساختهای ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
-
برنامه درسی
تبیین عناصر برنامه درسی تربیت اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
-
برنامه درسی
بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
-
برنامه درسی اجراشده
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
-
برنامه درسی ریاضی
ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسهای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
-
برنامه درسی عربی پایه دهم
بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
-
برنامه درسی. هدف
تصویر برنامه درسی از منظر نوعملگرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
-
بومی سازی برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
پ
-
پدیدار شناسی
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانشآموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
ت
-
تحلیل محتوای کتاب درسی
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
-
تحلیل محتوای کیفی
ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسهای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
-
تدریس هنرمندانه
طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیباییشناسانه به تدریس» در تربیتمعلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
-
تربیت اقتصادی
تبیین عناصر برنامه درسی تربیت اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
-
تصمیمگیری مالی
ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسهای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
-
تغییر برنامهدرسی
بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
خ
-
خرد
طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
-
خوانایی
بررسی خوانایی کتابهای فارسی دوره ابتدایی: پایههای اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
د
-
درس زبان فارسی
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
-
درک ابزاری
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
-
درک رابطهای
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
-
دوره آموزش عمومی
تبیین عناصر برنامه درسی تربیت اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
-
دوره ابتدایی
بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفههای زیست محیطی در کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
-
دوره اول ابتدایی
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
-
دورۀ ابتدائی
بررسی خوانایی کتابهای فارسی دوره ابتدایی: پایههای اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
ر
-
رئالیسم استعلایی
تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
-
رشتههای تحصیلی
بررسی جایگاه رشتههای فنی و حرفهای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
-
رواسازی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
-
روش
تصویر برنامه درسی از منظر نوعملگرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
-
روش پدیدارنگاری
واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
-
رویکرد زیباییشناسانه
طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیباییشناسانه به تدریس» در تربیتمعلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
س
-
سنتزپژوهی
تبیین عناصر برنامه درسی تربیت اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
-
سواد مالی
ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسهای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
ش
-
شایستگیهای تدریس
طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیباییشناسانه به تدریس» در تربیتمعلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
-
شایستگی های فناورانه
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
ط
-
طراحی برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
ع
-
عوامل موثر
شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانشآموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
ف
-
فنی و حرفهای
بررسی جایگاه رشتههای فنی و حرفهای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
ک
-
کارآفرین
شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش شهرستان نجفآباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
-
کارآفرینی
برساختهای ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
-
کارآفرینی آموزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش شهرستان نجفآباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
-
کار و دانش
بررسی جایگاه رشتههای فنی و حرفهای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
-
کتابهای درسی
تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتابهای درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
-
کتابهای درسی
بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفههای زیست محیطی در کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
-
کتاب های فارسی
بررسی خوانایی کتابهای فارسی دوره ابتدایی: پایههای اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
-
کیفیت
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیتهای روزانه برای مراقبتهای شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
-
کیفیت تجارب یادگیری
رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانشآموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
م
-
مؤلفههای اقتصاد مقاومتی
بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
-
مؤلفههای برنامه درسی
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
-
محتوا
تصویر برنامه درسی از منظر نوعملگرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
-
محیط زیست
بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفههای زیست محیطی در کتابهای درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
-
مدارس
برساختهای ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
-
مدرسه ابتدایی
واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
-
مراقبت های شخصی
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیتهای روزانه برای مراقبتهای شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
-
مراکز پیش از دبستان
رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیتهای روزانه برای مراقبتهای شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
-
مطالعات اجتماعی
تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتابهای درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
-
معلم هنرمند
طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیباییشناسانه به تدریس» در تربیتمعلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
-
منطق برنامه درسی
تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
-
مهارت خواندن
بررسی خوانایی کتابهای فارسی دوره ابتدایی: پایههای اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
ن
-
نظریه سواد انتقادی
طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
-
نگرش به برنامه درسی
رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانشآموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
-
نوعملگرایی
تصویر برنامه درسی از منظر نوعملگرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
و
-
واکنش معلمان
بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
-
ویژگیهای وضع مطلوب اجرای برنامه درسی
ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
ه
-
هنرستان کارآفرین
شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش شهرستان نجفآباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
ی
-
یادگیری عمیق
ارزیابی ظرفیت کتابهای درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد