نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
  • آموزش ابتدایی شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
  • آموزش عربی بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
  • آموزش علوم تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
  • آموزش نیکوکاری واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • آموزش و پرورش بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]

ا

  • ابزار مالی ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
  • ابعاد اجتماعی و سیاسی تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
  • احساس تعلق به مدرسه رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
  • اختلالات دیکته نویسی شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]
  • ارزشیابی تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
  • ارزشیابی رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • ارزشیابی برنامه درسی ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • استنبرگ طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
  • اصلاح الگوی مصرف بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
  • اقتصاد مقاومتی بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
  • اکرز(ECERS) رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • الگوهای سواد انتقادی طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
  • انتخاب رشته بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
  • اهداف مصوب تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]

ب

  • برساخت‌های ذهنی مدیران برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • برنامه درسی واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • برنامه درسی برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
  • برنامه درسی تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
  • برنامه درسی بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
  • برنامه درسی اجراشده ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • برنامه درسی ریاضی ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
  • برنامه درسی عربی پایه دهم بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]
  • برنامه درسی. هدف تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
  • بومی سازی برنامه درسی طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]

پ

  • پدیدار شناسی شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]

ت

  • تحلیل محتوای کتاب درسی ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
  • تحلیل محتوای کیفی ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
  • تدریس هنرمندانه طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • تربیت ‌اقتصادی تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
  • تصمیم‌گیری مالی ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]
  • تغییر برنامه‌درسی بررسی چگونگی مواجهه معلمان عربی پایه دهم با تغییر برنامه درسی عربی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 77-100]

خ

  • خرد طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]
  • خوانایی بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]

د

  • درس زبان فارسی ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • درک ابزاری ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
  • درک رابطه‌ای ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]
  • دوره آموزش عمومی تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
  • دوره ابتدایی بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفه‌های زیست محیطی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
  • دوره اول ابتدایی ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • دورۀ ابتدائی بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]

ر

  • رئالیسم استعلایی تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
  • رشته‌های تحصیلی بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
  • رواسازی ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]
  • روش تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
  • روش پدیدارنگاری واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • رویکرد زیبایی‌شناسانه طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]

س

  • سنتزپژوهی تبیین عناصر برنامه درسی تربیت ‌اقتصادی در دوره آموزش عمومی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 5-44]
  • سواد مالی ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی از طریق برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-36]

ش

  • شایستگی‌های تدریس طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • شایستگی های فناورانه ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه شایستگی های فناورانه هنرجویان فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 31-64]

ط

  • طراحی برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی خرد با تأکید بر دیدگاه استنبرگ [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 37-78]

ع

  • عوامل موثر شناسایی عوامل موثر در اختلالات املا نویسی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 181-218]

ف

  • فنی و حرفه‌ای‌ بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]

ک

  • کارآفرین شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
  • کارآفرینی برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • کارآفرینی آموزشی شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]
  • کار و دانش بررسی جایگاه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش از دیدگاه دانش آموزان پایه نهم استان همدان در سال 1397 [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 153-184]
  • کتاب‌های درسی تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
  • کتاب‌های درسی بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفه‌های زیست محیطی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
  • کتاب های فارسی بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]
  • کیفیت رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • کیفیت تجارب یادگیری رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]

م

  • مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی بازشناسی و ارائه طرح برنامه درسی مؤلفه اصلاح الگوی مصرف اقتصاد مقاومتی برای آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 45-64]
  • مؤلفه‌های برنامه درسی ارزشیابی برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی در سطح برنامه درسی اجراشده [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 141-176]
  • محتوا تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]
  • محیط زیست بررسی میزان و نوع توجه به مؤلفه‌های زیست محیطی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 177-200]
  • مدارس برساخت‌های ذهنی مدیران آموزشی از برنامه درسی آموزش کارآفرینی برای مدارس [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 101-134]
  • مدرسه ابتدایی واکاوی وضعیت موجود آموزش نیکوکاری در مدارس ابتدایی (مطالعه پدیدارنگارانه) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 27-54]
  • مراقبت های شخصی رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • مراکز پیش از دبستان رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت فعالیت‌های روزانه برای مراقبت‌های شخصی کودکان در مراکز پیش از دبستان شهرستان قشم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 131-158]
  • مطالعات اجتماعی تربیت اجتماعی و سیاسی به روایت کتاب‎های درسی دوره دوم متوسطه نظری ایران [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 159-184]
  • معلم هنرمند طراحی و اعتباربخشی برنامه درسی درس «رویکرد زیبایی‌شناسانه به تدریس» در تربیت‌معلم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 79-116]
  • منطق برنامه درسی تبیین منطق برنامه درسی آموزش علوم بر مبنای فلسفه علم رئالیسم استعلایی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-26]
  • مهارت خواندن بررسی خوانایی کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی: پایه‌های اول تا ششم [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 113-140]

ن

  • نظریه سواد انتقادی طراحی و اعتباربخشی الگوی بومی برنامه درسی سواد انتقادی در دوره دوم متوسطه [دوره 14، شماره 55، 1398، صفحه 65-90]
  • نگرش به برنامه درسی رابطه کیفیت تجارب یادگیری دانش‌آموزان در احساس تعلق به مدرسه با نقش واسطه ای نگرش به برنامه درسی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 55-76]
  • نوعمل‏گرایی تصویر برنامه درسی از منظر نوعمل‎گرایی با تاکید بر اندیشه رورتی [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 65-90]

و

ه

  • هنرستان کارآفرین شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی آموزشی؛ مطالعه موردی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان نجف‌آباد [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 91-130]

ی

  • یادگیری عمیق ارزیابی ظرفیت کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه اول در ترویج یادگیری عمیق مفاهیم [دوره 14، شماره 52، 1398، صفحه 1-30]